V předškolním vzdělávání uplatňujeme aktivity spontánní i řízené, vzájemně provázané a vyvážené. Tyto aktivity jsou pedagogem přímo nebo nepřímo motivované.
Didaktický styl vzdělávání dětí je na principu vzdělávací nabídky, na individuální volbě a aktivní účasti dítěte.
Organizace dne:
Třída „U kašpárka“ a “ U žabičky“
06,15 – 09,30 Příchod dětí, spontánní herní aktivity, nabídkové činnosti,
cvičení, svačina, řízené činnosti…
09,30 – 11,15 Příprava na pobyt venku, pobyt venku
11,15 – 12,00 Oběd, hygiena
12,00 – 14,00 Odpočinek na lehátku
14,00 -16,15 Volné herní aktivity, zájmové kroužky, svačina,
individuální práce s dětmi
Třída „U vodníčka“ a “ U dráčka“
06,15 – 09,45 Příchod dětí, spontánní herní aktivity, nabídkové činnosti,
cvičení, svačina, řízené činnosti…
09,45 – 11,45 Příprava na pobyt venku, pobyt venku
11,45 – 12,15 Oběd, hygiena
12,15 – 14,00 Odpočinek na lehátku
14,00 -16,15 Volné herní aktivity, zájmové kroužky, svačina,
individuální práce s dětmi
Třída „U loupežníka“
06,15 – 09,45 Příchod dětí, spontánní herní aktivity, nabídkové činnosti,
cvičení, svačina, řízené činnosti…
09,45 – 11,45 Příprava na pobyt venku, pobyt venku
11,45 – 12,15 Oběd, hygiena
12,15 – 14,00 Klidové aktivity
14,00 -16,15 Volné herní aktivity, zájmové kroužky, svačina,
individuální práce s dětmi